Centrum badań i rozwoju

Każdego dnia ponad 1000 naukowców zatrudnionych w ramach naszego koncernu opracowuje kolejne innowacje kosmetyczne. To właśnie dzięki ich zaangażowaniu NIVEA jest ekspertem w dziedzinie pielęgnacji skóry. Stale pogłębiamy swoją wiedzę związaną z procesami zachodzącymi w skórze i przygotowujemy rozwiązania, dzięki którym pielęgnacja staje się jeszcze skuteczniejsza. 

Zespołowi NIVEA, który opracowuje ekspertyzy i przeprowadza nowoczesne badania, od zawsze przyświeca ten sam cel: ochrona i pielęgnacja skóry. Jednocześnie, bardzo istotny jest dla nas fakt, że każda skóra jest inna, ma określone potrzeby i w związku z tym wymaga indywidualnego podejścia do pielęgnacji. Właśnie dlatego laboratoria NIVEA opracowują unikalne formuły przeznaczone do określonych typów skóry, a gama oferowanych produktów stale poszerza się o nowe kosmetyki. Każdy z nich jest szczegółowo przebadany dermatologicznie – wszystko po to, by ich stosowanie było bezpieczne, skuteczne i przede wszystkim – by spełniało oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.

By odkrywać wszystkie sekrety skóry, naukowcy NIVEA korzystają z nowoczesnych technik i mają do dyspozycji najnowszej generacji sprzęt. Celem ich badań jest zrozumienie, jakie procesy metaboliczne zachodzą w skórze i dlaczego tak się dzieje. Pod lupę brane są wszelkie aspekty dotyczące skóry: jej elastyczność, nawilżenie, grubość, wiek... Dzięki temu, że te badania są tak rozbudowane i kompleksowe, prowadzą do pozyskania cennych informacji. 

Zdobytą w ten sposób wiedzę przekłada się następnie na ultranowoczesne, często przełomowe rozwiązania i formuły, które trafiają do rąk konsumentów w postaci skutecznego, bezpiecznego i nowoczesnego kosmetyku, w pełni odpowiadającego na potrzeby określonego rodzaju skóry. 


By dotrzeć do konsumentów na całym świecie i aby móc odpowiadać na bardzo zróżnicowane potrzeby pielęgnacyjne, NIVEA otworzyła regionalne laboratoria badawcze, m.in. w Brazylii, Chinach, Indiach, Japonii, Meksyku i USA. Pozwalają one „na miejscu” rozpoznać konkretne potrzeby i zapewniają bezpośredni kontakt z odbiorcami produktów marki. W 2012 roku NIVEA otworzyła trzy kolejne placówki: w Chinach - tu opracowywane są analizy produktów przeznaczonych dla konsumentów w regionie Dalekiego Wschodu, w Silao (Meksyk), gdzie koncentruje się na rozwoju produktów dla konsumentów całej Ameryki Południowej, a także w Sanand (Indie), gdzie pracuje się nad unikalnymi potrzebami klientów pochodzących aż z 84 krajów. 

Fakty

  • Zatrudniające ponad 500 naukowców
    Jedno z najnowocześniejszych w Europie
    Inwestujące 183 mln € co roku
    Składające wnioski o 61 patentów w samym 2015 roku
    Z laboratoriami na całym świecie: w Niemczech, Brazylii, Chinach, Indiach, Japonii, Meksyku i USA